





„Nijaké nežiadúce účinky vzhľadom na nos, „hrdlo“ a sínusy.“
P.S. Podobnosť s dnešnými drístami a táraninami farmafiriem nie je čisto náhodná.
Aha:
Podľa https://en.wikipedia.org/wiki/Marlboro_Man "Kampaň Marlboro Man mala veľmi významný a okamžitý vplyv na predaj. V roku 1955, keď bola kampaň Marlboro Man spustená, dosiahol predaj hodnotu 5 miliárd dolárov. V roku 1957 dosiahol predaj hodnotu 20 miliárd dolárov, čo predstavuje nárast o 300 % za dva roky. Philip Morris ľahko prekonal rastúce obavy o zdravie prostredníctvom kampane Marlboro Man, v ktorej zdôraznil úspech, ako aj silnú schopnosť tabakového priemyslu využívať masový marketing na ovplyvňovanie a manipuláciu verejnosti."
"Päť mužov, ktorí sa objavili v reklamách súvisiacich so značkou Marlboro – Wayne McLaren, David McLean, Dick Hammer, Eric Lawson a Jerome Edward Jackson, známy aj ako Tobin Jackson – zomrelo na choroby súvisiace s fajčením, čím si cigarety Marlboro, konkrétne Marlboro Reds, vyslúžili prezývku „kovbojskí zabijaci“."

Reklama "Marlboro Man" vo Varšave v roku 2000.
Publikované: 09.12.2025